voj voj voj

Nu har jag legat i denna soffa hela dagen lång och bara tagit det lugnt. Jag hade fantastiskt roligt och trevligt igår, vi ät middag här hos mig, drack lite vin och drinkar och pratade, sedan gav vi oss ut i Halmstad för att hitta något bra uteställe. Självklart är det dock så att så fort jag har fyllt 20 så har coolaste klubbarna 22-årsgräns. Men vi hittade i alla fall en liten klubb där vi dansade till stängning (klockan 03.00, suck it Umeå!) och sen tog jag mig hem. Relativt odramatisk kväll, men ja, jag hade om sagt väldigt väldigt trevligt. Det blev kanske lite mycket dricka, och idag mår jag som jag förtjänar. Lägenheten ser för taskig ut, jag förstår egentligen inte varför man alltid städar och städar inför sitt besök som ändå bara skitar ner värre än det var innan? Ja, ja, måste väl ta itu med det också då. Jag skulle kunna döda för en diskmaskin nu, måste jag bara säga.
Jag var lite lat med kameran, men mobilen var ju såklart med hela dagen, så här kommer några små bilder.
(Jasmine och Maria var inte alls lika fulla som dom ser ut på bilden, dom gjorde bara till sig)
Jag på den fina gångbron på väg hem i natten.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0