väntar

Nu går jag mest och väntar på att tiden ska gå liiiite snabbare, för jag vill börja dra iväg mot flygplatsen och Estocolmo!! Kommer bli helt fantastiskt kul att få träffa mina favvo-tjejer ikväll, längtar längtar längtar. Jag ska försöka mig på en ny grej idag, nämligen att flyga med endast handbagage! Vuxenpoäng, kanske? Lite grann i alla fall. Kommer känna mig som värsta business-lady som bara reser med handbagage och tar fram min lilla dator på flyget för att jobba lite, hoho.
pimp myspace with Gickr
Make your own animation
Fick två nya små kort i börsen idag, mitt gymkort på idrottscentrum och ett passerkort som jag nu ska ha i tre år. Vilken tur att jag ser ut som en himla massmördare på det!! Det där var mitt testkort (man fick tre försök på sig), men dom andra två blev suddiga eller helt efterblivna eftersom jag skrattade så mycket åt att Emma stod bakom maskinen och dummade sig. Jag fick såklart inte ta om, och nu ser jag ut som att jag samlar på massa läskiga dockor och stirrar på dig när du sover. Det tyckte Emma var skitroligt. Emma är från Skåne och pratar jätteroligt. En konversation vi hade idag:
Jag: Emma, du pratar så himla roligt!
Hon: Men det gör du med! (tänk er detta sägas på skånska)
Jag: Gör jag väl inte?
Hon: Joo, jag skrattar hela tiden åt dig, men inte så att det syns. Bara inombords.
Tack.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

alltså jag läser din blogg varje dag men jag hinner typ ändå inte med!!!!!!!!!!! dus skriver så mycket men det är bra bara bra:D:D

2011-09-02 @ 14:21:02
Postat av: jennie

ahahaha, SPRID DEN LJUVA NORRLÄNDSKAN! Låt den aldrig falla i glömska!!!

2011-09-02 @ 22:53:38

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0