tio filmer och en serie

Gick på en liten nedladdnings-spree och nu har jag tio filmer och en dokumentärserie som väntar på mig på den externa hårddisken! Så sjukt härligt. Bland annat ligger Gudfadern-trilogin där, har faktiskt aldrig lyckats se dom filmerna tidigare, så jag tänkte att det kanske är dags nu... Sen laddade jag ner hela serien av Human Planet, den handlar om hur människor har lyckats anpassa sig till att bo i alla olika klimat på jorden och sådär! Sjukt intressaaant.
Träningen har gått på ett litet stopp nu under helgen när min hals inte mådde så bra, men nu mår jag mycket bättre! Känner inte ens av det längre! Dock har jag helt plötsligt fått lite planer dom kommande kvällarna, så det blir nog ingen träning då heller eftersom passen mest ligger efter 16 alla dagar. Imorn ska jag kolla in om studentkören Köörmit (kören heter det, haha) är något för mig, på onsdag ska jag äta middag med Matilda som jag nollades med och på torsdag ska jag nog gå på bio... Men förhoppningsvis kan jag klämma in bodypump på torsdag, så får det bli ZUMBAAAA på fredag. Hahaha alltså zumba, jag hatälskar tv-shopsreklamen för zumba, ser alltid på den.
Vad hände med Magic Bullet?

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Men elijah wood då? Och what about Brian???? WHAT ABOUT BRIAN!

2011-09-13 @ 00:51:17
Postat av: erika

tror jag ska ladda hem magic bullet reklamen

2011-09-13 @ 20:59:24
URL: http://imbetterthantv.wordpress.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0