the tent is over

NO MORE TENT! Tentan är alltså inskickad under denna förmiddag, och det känns riktigt bra att få ha varit ORDENTLIGT ledig, har tagit det lugnt, lagat mat, gått på stan och njutit av det fantastiskt fina vädret vi har haft här de senaste dagarna! Nu kommer snart Jasmine hit för att äta middag, sen ska vi vidare till tentafesten som klassen tillsammans har planerat. Det kommer bli sjukt kul, alla är supertaggade och avslappnade efter den här dumma tentan. Det ska bli fantastiskt kul!!!!!!! Dessutom är jag så snyyyygg, satan vad nöjd jag är. Ska se till att det kommer upp någon bild på mig här på bloggen imorn, en simpel webcam-bild gör mig verkligen inte rätta just nu... Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0