snabbis

Jag har haft en helt underbart rolig helg tillsammans med mamma, Ellen, Ylva och Linn! Det var skönt att få träffa dom och ladda batterierna med allt kul vi har haft! Nu sitter jag hemma hos Becky, är fortfarande kvar i Stockholm eftersom det gick varken flyg eller tåg hem till Halmstad idag. Flyger hem imorn vid 12.30 istället,Beckzor är så snäll som låter mig sova över!!! Vi har lagat köttbullar och nu slår paltkoman till. Jag har lyckats träffat ett helt GÄNG med goa gummor här i Stockholm faktiskt, annat än dom jag redan nämnt så var ju självklart också Malle med i smeten, samt Hanna och Linnéa på det! Mycket trevligt. Jag bjuder på bilder imorn när jag kommit hem, "DÅ BLIR DET BILDBOMB", som Linn sa. Godnatt!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0