skor

Fått önskemål om bilder på mina skor, hade några på datorn redan så du anonyme får hålla till godo med dom!
Hahahaha mycket väl tagna kort!! Dom är i alla fall supersköna och väl värt pengarna!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

Tack så himla mycket är jätte glad nu och tänker beställa dem!! :) får jag bara fråga om du tycker dom är typ stora i storleken eller nått har du 37?

2011-09-12 @ 23:30:41
Postat av: Ingrid

jag har storlek 37, och dom alldeles perfekta för mig, inte konstiga i storleken eller nånting sånt alls! :)

2011-09-12 @ 23:33:13
Postat av: namn

vad heter skorna

2011-09-12 @ 23:35:57
Postat av: förlåt att de blir mycket

jag ber om ursäkt för att jag frågar så mycket men när jag kollar på lonnie boot på hemsidan så ser dom jätte långa ut från sidan och på din bild ser dom runda och fina ut, var dem som på din bild eller långa

2011-09-12 @ 23:38:52
Postat av: Ingrid

Hm, ja, du har rätt, dom ser lite långa ut på sidan, tycker inte dom riktigt liknar dom som jag har... Men jag skrev in numret som stod på kartongen till min sko, så det borde vara samma! Ser säkert bara lite konstigt ut på bilden, men jag kan inte vara säker! Mina skor är i alla fall rätt runda som dom ser ut på bilden :)

2011-09-12 @ 23:57:51

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0