SHARK MONTH

Jag har inte så många tv-kanaler här i lilla lägenheten, bara 1-6, animal planet och discovery...och någon konstigt lokal kanal. Hur som helst har animal planet blivit stora favoriten och den står på mest hela dagarna. Det är som bra att ha på i bakgrunden också ifall jag ska läsa, för det är inte direkt som att jag fastnar i något roligt program, men... man får se gulliga djur, TIHI. Hur som helst är det SHARK MONTH nu, varje kväll klockan åtta... Jag är HOOKED! Så himla intressant om hajar, och dom berättar om massa coola berättelser om folk som överlevt hajattacker... ja, det är råintressant i alla fall. Fattar inte att det finns så mycket att berätta om hajar att man kan ha det programmet varje kväll i en månad?! Känns helt sjukt.
Jag försökte mig på en hajmin.
Här är jag en haj som kastar sig i vattnet.
Här är min min när jag blir biten av hajen.
Ja, man kan ha kul med en webcam, har jag hört.
För övrigt har jag säkert länkat den här sidan förut, men jag gör det igen. Modcloth.com har verkligen världens finaste klänningar, och jag skulle kunna köpa varenda en av dom!!! Tyvärr är dom ju rätt så dyra, och även om jag hade pengar till en så skulle jag inte kunna bestämma mig! VILL HA ALLA!!!!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

Okej du ba: har inte så många kanaler och så räknar du upp fler kanaler än vi har:( och bättre:( jag älskar ju animal planet:( och discovery:(

2011-09-08 @ 23:55:14

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0