schtimulerande

En sak som jag såg fram emot nu inför att börja skolan igen var att jag skulle få kicka igång hjärnan igen!! Den har verkligen legat på latsidan under det senaste året, nära inpå gått i ide. Men nu har jag som sagt tvingat in massa kunskap i huvudet, och jag känner en sjukt stor skillnad, faktiskt. Jag brukar kunna spendera flera timmar om dagen med att bara sitta och slöläsa ovärda grejer på internet, men nu tråkar det ut mig alldeles för snabbt och jag insåg idag att jag blev glad över att jag packade ner mina böcker som stått hos mamma i ett halvår. Jag som trodde att det var sjukt onödigt att ta med dom, men jaja, okej då, jag tar väl med dom ändå. Men nu vill jag läsa! Jag kom precis hem från en liten sväng på stan, och kom på mig själv att stå inne på Bokia i 40(!!) minuter och titta på böcker som jag skulle vilja läsa, förvånande nog många historia-böcker som jag aldrig varit intresserad av tidigare. Dock kostade böckerna alldeles för mycket för att dom skulle få hänga med mig hem (jag bor ju bredvid biblioteket...), men jag köpte faktiskt ett billigt set med akvarellfärger inne på Clas Ohlsson! Jag som aldrig har målat förut, direkt? Det kanske är en ny, konstnärlig Ingrid som klöser sig fram här i Halmstad?
Hahahahaha, det började med att jag skulle vara konstnär, men det slutade med att jag blev någon sorts stereotypiskt fransman med blod på penseln. "Vem var mördaren??"

Ordbajsningar
Postat av: Skorna från bianco

Hej jag tänkte bara fråga om du skulle kunna göra en sak, du vet dina skor som du köpte från bianco för 800kr. Skulle du kunna visa hur dom ser ut när du har på dig dom och vilken storlek du har:) Om du kan göra det vore det snällt om du visade bild uppifrån, från sidan och om de går framifrån:) det skulle vara super snällt är så sugen på att beställa dem.

Tack i förhand Ingrid :)

2011-09-10 @ 22:49:21
Postat av: Alva

hahahahhahahahahAHAHAHAHHAHAHAH jaaag dööör död

2011-09-10 @ 23:28:22
Postat av: jennie

Det kanske var mens på penseln? Från mig... VAD HAR DU GJORT MOT MIIIG! Din antastare!!

2011-09-13 @ 00:54:31
Postat av: jennie

gillar du mina kommentarer? Jag ska tala om för dig att jag får skriva sjukt bajsigt irriterande fyllekoder för VARENDA kommentar!! det är äkta kärlek.

2011-09-13 @ 00:55:15

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0