satan så duktig

Alltså ibland tror att jag ingen av er där hemma skulle känna igen mig om ni såg hur jag höll på här i hemmet. Särskilt inte min familj/Malle som har bott med mig en tid. Jag har blivit så duktig att jag PLANERAR mina dagar, när jag ska se på TV, när jag ska sitta vid datorn och slösurfa, när jag ska plugga, när jag ska städa, när jag ska laga mat och när jag ska TRÄNA! Tror inte jag skriver hälften av alla gånger här på bloggen när jag har åkt och tränat, det är NÄSTAN varje dag. Och jag gillar det! Det har jag faktiskt aldrig gjort förut!
Idag gick jag upp en timme tidigare än vad jag hade tänkt och tog en långpromenad längs Nissans strandpromenad, och nu är jag alldeles pigg och glad! Och så plockar jag undan efter mig direkt, jag diskar nästan varje dag (jag tror inte Malin läser längre, hon har redan svimmat av förvåning) och jag sitter aldrig framför TVn före klockan sju på kvällen. Det kanske inte låter som mycket självkontroll för andra, men för mig är det verkligen helt otroligt. Jag skulle LÄTT kunna sitta och spendera hela dagen framför TVn eller datorn (eller båda samtidigt) och strunta i plugget utan att ens få lite dåligt samvete. Men nu har jag istället hetsat färdigt och är klar i tid! Och så äter jag nyttigt också!! Och lagar riktig mat, ÄVEN fast jag har hamburgare i frysen! Ja, jag känner mig helt enkelt bara sjukt duktig. Tänkte bara säga det till er alla!

Ordbajsningar
Postat av: LN

åå vad kul!

2011-09-29 @ 16:15:02

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0