rynkjävel

Nu ska jag snart glida iväg till skolan för lite seminarium, tänkte bara försöka visa en bild på mina mystiska jävla rynkor under ögonen!!!! Jag förstår verligen inte vart dom kommer ifrån, och ännu värre är att dom inte försvinner även fast jag smörjer på rynkkräm (ja, jag har köpt rynkkräm innan min 20-årsdag) varje morgon ochkväll, och dom försviner inte!!!! Har så sjukt torr hud under ögonen av någon HIMLA anledning, såå idag ska jag till apoteket och hitta något som kan förinta dom mystiska jävlarna!!!!
ÄR DET SÅ HÄR DET SKA VA?!

Ordbajsningar
Postat av: LN

det där såg fan helt stört ut, sluta med den där krämen som har förstört ditt vackra face och gå tillbaka till skönhetens originalhud

2011-09-15 @ 22:06:43

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0