några bilder

Bjuder på några bilder, först från mitt firande i lördags och sen på några av mina nya kläder, samt mitt nya hår!
Eftersom klockan var några minuter i ett när jag köpte klockan så antog jag att den funkade... Men nu är klockan halv sju och den står fortfarande still, sååå... Ja, fail. Men snygg var den i alla fall! Som ni ser hittade jag även en urgullig, hundtandad liten kofta, en supermysig tjocktröja (båda på myrornas, klockan också), och så den härliga vinröd/lila blusen från Lindex. Köpte även några baströjor och strumpbyxor på Lindex, men orkar inte ta kort på dom.
Försökte få till en bra på mitt hår... Ja, det blev lite lila-aktigt, ville egentligen få det lite rödare, men... Ja, jag är rätt nöjd i alla fall! Känns konstigt att vara mörkhårig igen, även fast jag nog varit det i största delen av mitt liv! Schpännande!

Ordbajsningar
Postat av: LN

så himla fin du var i din blåa topp!

2011-09-28 @ 14:34:28
Postat av: Pappa

Du blev jättefin i den nya hårfärgen. Och du är riktigt snygg för övrigt (som vanligt).

2011-09-29 @ 09:15:38

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0