men guuu

Men guuuuuuusch vilken seg daaaaaag. Har en hat-kärlek till såna här dagar, då min största bedrift är att prata i telefon med mamma i 40 minuter och fila naglarna. Det är skönt, men sen tänker jag bara vafaaaaaaaaaaaaan. Och sen plockar jag fram chipspåsen, hehehehe. Göööött.
Kladdade med mina nya akvarellfärger igår. Blev nöjd med resultatet, men det straffar sig att köpa dom allra billigaste penslarna från Clas Ohlsson... Hårstråna lossnade på DIRREN från penseln. Det syns inte på den här bilden, men det ser ut som om jag har strösslat pubishår över hela målningen.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

MIMIMIMIMIMI-TCHELANGELOO! asåå svaara dåå!! kan du komma hit, och ta med staflit, och måla av min vän? oooooooooooh ooohh!!!



Älska björn skifs. Älska mimimimitchelangelo-låten. Älska dig.

2011-09-13 @ 00:52:44

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0