köörmit

Är precis hemkommen från studentkören Köörmit. Det var en ganska stor kör, den största jag någonsin sjungit i (alltså större än Backens gospelkör och kören jag sjöng i på Mallis = jag + 10 tanter), och alla verkade verkligen supertrevliga! Dom verkar vara sjukt socialt gäng, och det var flera från både min klass och från nollningen som var där. Det är tydligen tradition att gå ut och äta pizza efter träningarna, idag var jag för trött men nästa gång hänger jag nog med. Och och och och tydligen är det typ körfestival i Ryssland i oktober, och för 2000 kronor får jag hänga med!! Det verkade helt sjukt kul och jag måste bestämma mig innan torsdag ifall jag ska med eller inte. Så det blir snabba ryck, ska ta och räkna lite på min ekonomi och sen får vi se vad som händer! Jag ska ju faktiskt till Prag också, så vi får se om jag kanske prioriterar lite lyxigare grejer där än en vecka i Ryssland... Men körfestival låter ju onekligen sjukt roligt...

Ordbajsningar
Postat av: jennie

PRAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!rysslandrysslandrysslan.. PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!



Klart du ska ta chansen! Men prag kommer ändå äga fett mycket mer! hihihihihihi PUSS på chorizon!

2011-09-14 @ 23:28:46
URL: http://jenkla.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0