introduktion

Precis hemkommen från allra första skoldagen, tjohoo. Eller det var egentligen bara en introduktion till kursen som vi ska läsa nu, Kulturbegreppets historia, men nu har jag i alla fall en hel del sidor att läsa till imorn. Så det ska jag nog fixa, har ju faktiskt hela dagen på mig... Sen åt jag en supergod fisksoppa till lunch med några tjejer i klassen, det var mycket trevligt och jag tror vi kommer ha väldigt kul tillsammans, måste jag säga! Det är så mycket mer avslappnat nu när vi vet vilka det är vi kommer att ha omkring oss under programmets gång, eller vad man ska säga. Annars kände jag mig så himla förvirrad och tyckte nog att det var lite påfrestande att typ behöva lära känna ALLA under nollningen, men nu kan man som koncentrera sig lite bättre och slappna av. Dock är det rätt kul att jag helt plötsligt har många att hälsa på när jag går genom skolan, hahaha. Känns sjukt ovant nu efter nästan tre veckor av att inte känna någon alls!
-
Jag och Emma gick och kollade upp kårens gym på skolområdet för att få ett hum om hur mycket det kan kosta, och vi blev glatt överraskade! Det kostar mig alltså 1995 svenska riksdaler för att träna i TOLV MÅNADER!! Det är ju INGENTING? Och då har dom massa pass, typ bodypump, spinnig och zumba, vilket är mer lockande för mig än att sitta och pumpa själv i gymmet. Det känns sjukt skönt, så det blir en bra investering! Eller knappt en investering ens en gång.
Imorn har jag föreläsning på förmiddagen, och vid sex-tiden glider jag iväg till Stockholm för en helg med massa efterlängtade personer!!! Gud, så trevligt. Så trevligt så jag nästan trillar omkull. Nej, nu ska jag ta och läsa mina sidor. Hihi, känner mig nästan som en riktig STUDENT!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0