hurtunge

Idag har jag hurtaaaat. Hade skola från 10-15.00 med föreläsning och gruppdiskussion. Sedan gick jag över till gymmet, värmde upp med 40 minuter på en crosstrainer och sen var det dags för bodypump. Det var inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara, men jag körde ganska lätt eftersom jag suttit still i typ ett halvår. Dock kändes det bra och jag ser fram emot aerobics imorn och spinning på torsdag! Nu har jag lagat mig lite kyckling, potatis och morötter till middag, det var gott... Och... ja, sen har jag inte så mycket mer att berätta.

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Himmel vad bra gjort! Även om du skulle få träningsvärk och inte göra alla pass du planerat, så ge inte upp!

2011-09-06 @ 22:15:03
Postat av: jennie

duuuuuuuuuuuuuuktig!:))

2011-09-07 @ 22:05:17

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0