grattis till mig

Grattis till miiiiig. Klockan är bara 10.15 men hittills har det varit en bra födelsedag, måste jag säga! Min så kallade "bästa" vän Jennie ringde klockan sju imorse och sjöng "Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år... Eh... hur går den sen?". Hon skickade även en video där hon sjöng sexbomb fast me domgjord text såklart. Den var väldigt vacker, jag ska se om hon kan övertalas till att lägga ut den på youtube så att ni också kan få se. Annars fick jag ett kort från Becky och Malle, samt ett paket från farmor och farfar med en inredningstidning, ett armband och en liten peng, tack så mycket!
När jag sedan gick in på facebook... ja, jag vet inte vad jag ska säga. Mina syskon är verkligen bästbästbäst i världen som gjorde den här videon åt mig. Jag har verkligen skrattat så jag har gråtit (har sett den några gånger nu), men egentligen är jag helt speechless. Hoppas ni tycker om den lika mycket som jag gör:

Ordbajsningar
Postat av: Jessie

Cooling. Håll hårt om dina syskon. Annars kommer jag ta dem ifrån dig! Önskar att min lillebror kunde lyfta på häcken och göra något så fint till min dag :D Puss påre

2011-09-25 @ 21:40:09
URL: http://forthewindowsinparadise.tumblr.com/
Postat av: jennie

hahahah ååh, SÅ HIMLA FINA SYSKON DUHAAAR!!!

2011-09-26 @ 08:12:48

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0