från noll till hundra

Från att ha gått omkring i min lilla lägenhet utan framtidsplaner eller socialt sällskap till att knyta två nya bekantskaper på en dag!! Större delen av dagen spenderade jag med Martin, min supergulliga klasskamrat som älskar att bjuda på hembakt gofika och shoppa secondhand. Vi har planerat att förföra dom andra i klassen som inte känner någon i Halmstad och ordna med aktiviteter i helgen, sjukt kul! Sen har jag hängt med Matilda som jag lärde känna under nollningen i nästan tre timmar och bara pratat, fantastiskt trevligt! Så det är en nöjd och glad Ingrid som glider iväg och veckohandlar!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Hälsa Martin att han låter fulländad.

2011-09-14 @ 23:27:37

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0