Extrem Överlevnad!!!

Plugget idag gick rätt bra, jag avslutade dagen med att skriva klart den första frågan på tentan, så jag är nöjd! Och jag vill bara påpeka att det inte, som Linn trodde, bara är att skriva typ tre meningar på varje fråga, utan jag skrev ca 500 ord på första frågan, och alla andra lär bli samma om inte mer! Så det är lite jobb, men jag tror att jag ska hinna klart några frågor den här veckan i alla fall!
-
Jag lagade god och stor middag till mig själv och har njutit av lite Gordon, lite Hollywoodfruar (hur hemsk är inte Gunilla Persson, förresten? Den kvinnan förtjänar ju nästan att brinna i helvetet, som hon pressar sin unge, skriker på alla och bara ger pengar till tiggare för att kameran är på...) och BEAR GRYLLS! För er som inte är bekantade med programmet Extrem Överlevnad på Discovery Channel borde ta och kolla på det, det är verkligen SJUKT BRA! Det är Bear Grylls som är typ någon sorts marinsoldat (tror jag) som leder det här programmet och visar hur man överlever i väldigt extrema situationer och delar av världen, typ öknen, djungeln, öde ö osv osv. Det är sjukt bra, spännande och intressant, och det går varje kväll 23.00 på Discovery!! Perfekt sätt att avsluta dagen på, han är så sjukt cool!!
Det här är verkligen mitt favoritklipp, första gången jag såg det höll jag på att kissa på mig och svimma av allt kiss!!!!!!!!!!! Underbart.

Ordbajsningar
Postat av: LN

AHHAHAHA asså brinna i helvetet, precis det jag tänkte när jag kollade på hollywoodfruarna!

2011-09-20 @ 13:08:45
Postat av: jennie

hahaha, menalltså OFTA man stoppar ner handen och vispar runt om det finns massa stora, äckliga grejer med huggtänder där nere? Nääääe då skulle jag faktiskt äta SaAaAnd!

2011-09-20 @ 17:21:41
URL: http://jenkla.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0