en vecka kvaaar

Jag höll ju nästan HELT på att glömma bort att det bara är en vecka kvar tills jag fyller 20!!!!!!! YAAAAY!!! Jag har nog alltid varit en sån som älskar att fylla år, sådär barnsligt. Typ jag räknar ner dagarna, påminner alla i familjen om det några veckor i förväg, ligger vaken på morgonen och låtsas sova när dom kommer in och sjunger för mig... (Om någon vill göra mig lycklig och skicka ett litet födelsedagskort till mig så finns min adress på hitta.se...)
Typ som Lily i How I met your mother.
Jag tycker alltid det är supermysigt att bjuda hem släkten på kalas, men det här året går det ju inte... Dock är jag väldigt glad att jag har bestämt mig för att åka till Stockholm för att fira, så att jag slipper vakna upp ensam!

MIN 18-ÅRSDAG!! Eller ja, den 26:e som det står där på fotot, men det var väl då jag bjöd hem släkten. På själva 18-årsdagen väckte pappa mig med hamburgare och öl på sängen, hahaha. Sen på kalasdagen fick jag FACE-CAKE, så sjukt awesome.
Bästa födelsedagen var dock när jag överraskade Malin på HENNES födelsedag i London. Hon och Mattias bodde på hotell över natten och jag åkte dit tidigt på morgonen med ballonger, presenter och sushi på sängen, hahaha. Satt och blåste upp ballonger på tunnelbanan och alla tittade konstigt på mig.
Hahahaha kommer aldrig glömma hennes min när hon öppnade dörren, så sjukt lyckat!!
Sen kommer självklart Alvas födelsedagslåt på första plats över födelsedagsfiranden... Kommer aldrig tröttna på denna.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0