en liten paus

Nu har jag läst lite över 100 sidor, och jag är alldeles yr i huvudet. En bok var lätt att läsa och nästan en ren fröjd. Tyvärr var den andra helt otroligt svårläst, med svåra ord och långa meningar överallt. Suck. Förstod inte speciellt mycket, men förhoppningsvis trillar polletten ner imorn under föreläsningen. Under föreläsningen i effektiv studieteknik sa dom att om man tex sitter och läser ska hjärnan vila var 20:e minut för att kunna ta in allt ordentligt. Den metoden hjälpte verkligen, för efter ca 20 minuter kände jag att jag läste utan att ta in orden, så det hjälpte verkligen att ställa sig upp och skutta omkring lite grann. Under en av mina pauser lekte jag med min kamera och några inställningar. Det här är bara min gata utanfär balkongen, men jag tyckte det blev rätt häftiga bilder!
LOLOL IT ALL LOOKS SO TINY!!!
-
Om ni vill se riktigt fina bilder ska ni kolla in Erikas (som för övrigt fyller år idag!) blogg, imbetterthantv.wordpress.com, där hon verkligen har tagit till vara på sitt fotografi-intresse! Sjukt snygga bilder, jag önskar att jag kunde göra sånt!

Ordbajsningar
Postat av: erika

åh, tack så mycket för länken!:) Det där var föresten är väldigt cool inställning. Vad heter den?

2011-09-01 @ 23:39:31
URL: http://imbetterthantv.wordpress.com
Postat av: TESS!

Tilt shift, tror jag det där heter :)

2011-09-03 @ 12:15:37
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, jag älskar sånna bilder som dom första! allt ser ut som leksaker!

2011-09-03 @ 20:53:21

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0