efter en dag i skolan...

Efter en sån där ovanlig heldag i skolan är jag helt mosig i huvudet. Det är verkligen tur att jag har så få skoldagar, för jag tror inte jag skulle klara att skriva hemtenta och gå i skolan samtidigt... Men nu har jag inte lektioner förrän på fredag, så jag ska nöta nå så jävulskt för att få allting klart!
ÅH, ÅH, ÅH FÖRRESTEN!! JAG BLEV KALLAD "RENEN" IDAG, HAHAHAHAHA. Alltså, på RIKTIGT, en kille i klassen visste inte vad jag hette och försökte få min uppmärksamhet under lunchen, och sa "Öh, du.. du... eeh... men RENEN!", och det roligaste var att jag reagerade och bah "va? Ja?", hahahahaha. Åh, jag höll på att döö, så himla roligt. Sen försökte jag få det att fastna och bad alla kalla mig det, får se om det håller... Det är fan ett coolt smeknamn. Renen.
Imorgon ska vi åka på konstmuseum med klassen, sen blir det plugg med Martin, och sen ska jag faktiskt åka och titta på en lägenhet!! Det är en stor etta ganska nära högskolan, men den hyrs ut i andrahand från och med januari och kostar 4000 kr/månaden... så inte riktigt det jag letar efter, men ska kolla in den ändå. Dessutom har jag fått massa tips från några i klassen, en tjej skulle till och med leta fram numrena till hennes gamla privata hyresvärdar och se om dom hade något åt mig! Supersnällt, så jag tror inte att jag kommer få några problem med att hitta någonstans att bo i februari!
Nu ska jag kolla in nya säsongen av HIMYM!!!!!!!!! Awesome-sauce.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0