disk nå så jävulskt

Hur kan jag producera så jävla mycket disk? På typ tre dagar har jag lyckats använda upp ALLA min glas, båda stekpannorna + alla kastruller, matberedaren, ALLA stora tallrikar, ALLA matlådor och ALLA BESTICK!!! Hur är detta möjligt? Nu har jag i alla fall stordiskat i typ en timme, så allt är rent och står och torkar. Senare ikväll blir det storstäd inför min lilla födelsedagsfest jag ska hålla imorn. Det kommer nog bli riktigt kul och jag ser verkligen fram emot det! Jag har fått ett födelsedagskort på posten från en handstil som jag känner igen men verkligen inte kan placera, så jag har i alla fall... två saker att öppna imorn bitti, samt ett mystiskt mail som Jennie har skickat. Sen har jag fått höra att det är en del kort, brev och paket som kommer för sent, så det verkar som jag får förlänga min födelsedag med en vecka - INTE MIG EMOT! Hehe.
Nu ska jag bajsa ut något svar på fråga tre och fyra på tentan (av sju, om det är någon som undrar), och sen ska jag bara ta det lugnt i helgen!!!! Zumba senare i eftermiddag, också. Körde hårt som tusan på bodypumpen igår och nu har jag träningsvärk nå så jävulskt. Okej, ska sluta babbla nu och börja plugga istället. Hejdå!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0