chillpill

Har haft en lugn morgon med lång frukost, målat naglarna, sett Project Runway... Men nu ska jag ta och slänga ihop lite blodpudding (GÖTT) och ta tag i kurslitteraturen jag ska ha läst till på fredag. Ikväll är det kårpub (läs: FEKKEEE), men jag var inte sådär jättesugen på att gå. Det är en kombination av faktorer som gör det oattraktivt:
- jag är snål.
- även om jag inte var snål så kan jag ändå inte köpa någon alkohol till mig själv, vilket är rätt tråkigt
- är bjuden på förfest med nollegänget, men gillar inte riktigt deras sätt att festa (alltså att börja klockan fem på eftermiddagen och hinna däcka innan man kommit in på kåren, sen vakna upp för att gå på efterfest och komma hem vid sju på morgonen)
- kan inte komma över att det faktiskt är mitt i veckan och jag ORKAR INTE!!
- jag har ju aerobics 17.30...
Dock har jag slängt ut en inbjudan till en tjej i klassen som jag pratade med igår, så förhoppningsvis är hon sugen på att komma hit och sen gå på kåren. Så vi får väl se vad som händer! Nu väntar Scruton och Eagleton på att jag ska bli förvirrad av deras ord.
-
P.S. Ni har säkert alla hört om att om nagellack är gammalt och segt så kan man ställa det i kokande vatten? Jag har aldrig orkat göra det, men nu råkade jag ställa nagellacket bredvid datorn alldeles där varmluften kommer ut, och det funkar hur bra som helst!!!! Dagens tips, lol.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

vadå även om du inte var snål kan du ändå inte köpa alkohol?

2011-09-07 @ 14:25:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0