BLÖT

Jag är BLÖT SOM EN HUND!! Drog med mig Maria i regnet för att titta på lägenheten, och den var stor och fin och sådär, men jag kände verkligen mer än någonsin att jag vill ha ett förstahandskontrakt så att jag kan få göra mig hemmastadd ordentligt och verkligen känna att det är mitt! Så nej, det blir inte denna lägenhet som blir mitt hem i februari, får hitta någon annan! Jag går verkligen och drömmer om värsta gamla lilla lägenheten, en tvåa i centrum för 2500 kr/månaden, med snetak och massa garderober och stora fönster och trägolv... SUCK.
-
För övrigt har jag bestämt mig för att inte åka till Stockholm över min födelsedag. Det är lite blandade orsaker, men framför allt blev det så krångligt när det inte passade med Becky och Malins grejer och så vidare. Känns som att jag hellre lägger pengarna på att kanske unna mig något snyggt litet klädesplagg och bjuda hem mina nya vänner på middag, och sen utekväll. Sen lär jag också gå loss på systemet, för let's face it. Jag har några månader att ta igen. Nu ska jag hoppa in i en varm, jävla dusch och mysa i sängen resten av kvällen. Fråga två på tentan är avklarad och fråga tre påbörjad i huvudet - det bådar gott! Målet är att ha klart både trean och fyran innan helgen (och förhoppningsvis femman), så att jag kan ha en ledig födelsedagshelg med gott samvete! Gokväll!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0