blocket

Jag har lagt upp en annons på blocket om att jag söker boende.
Hahahah det ser så sjukt overkligt ut att se en blocket-annons med mitt ansikte på!!! Om ni anstränger ögonen kan ni se vad det står (mamma, på med glasögonen!), men visst låter det bra? Jag försökte skriva sånt som jag själv brukar vilja ha reda på i en annons, hatar dom som skriver typ "En etta ledig för student, kontakta för mer information." SKRIV MER UTFÖRLIGT FÖR TUSAN!!! Men här låter jag väl duktig och ansvarsfull och som en bra hyresgäst? Och om någon påpekar min vita lögn om att jag är 20 år gammal när jag faktiskt inte har fyllt år än så kommer jag peta dig i ögat med min cyberpinne!!
Så nu är det bara att luta sig tillbaka och vänta på att erbjudanen strömmar in! LOL!!!!!!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0