blää

Fyyy vad segt det går att läsa mina böcker, alltså. Ögonen bara glider över sidan och hjärnan registrerar ingenting, tankarna bara glider iväg till andra, mycket trevligare, fantasier. Jag försökte mig på att göra någon sorts smoothie-grej genom att mixa banan, kakao och honung till nån himla... smet. Men det gick inge bra, kom på att jag ju inte brukar gilla banansmak på något annat än... bananer, liksom. Så det blev inte så mumsigt som jag hade tänkt mig, men jag sparade det ändå ifall jag får något anfall ikväll och vill mumsa i mig något.
Vid halv fyra ska jag sticka till skolan och möta en tvåa på mitt program som vill sälja kurslitteratur, och klockan fyra är det spinning som gäller. SATANNNN SÅ HURTIG. Min träningsvärk är faktiskt inte så illa som jag trodde, jag kan i alla fall röra mig och typ... diska och sånt. Värst är det i bröstmusklerna och axlarna... Igår hade jag problem med att sätta i laddaren i kontakten, hahaha. Men ja ja, jag vet i alla fall att jag ska lägga mer vikt på ben- och ryggövningarna på nästa bodypump-pass!
Bjuder på ett gäng snygga tjejer från Stockholmsturen. Förhoppningsvis kommer mina älskade systrar hit under deras höstlov, det skulle vara såååå roligt!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0