"BILDBOMB"

Flygresan var typ det värsta jag varit med om. Har aldrig upplevt sån turbulens!! Hela resan var fruktansvärd - jag var kissnödig, hade fått en fet fläck på mitt nya linne, jag var illamående, planet åkte hit och dit och jag hade inte ens musik att distrahera mig med! Men sen fick jag ut tre (!!!) omgångar av patiens på mobilen, och då insåg jag att det var ett tecken på att jag inte skulle dö.
Jag har haft underbart kul hela helgen, och även om det var tråkigt att lämna Stockholm och allt det trevliga, så var det väldigt skönt att få komma hem igen, och är skönt att det känns skönt, om ni fattar? Här får ni några bilder från helgens bravader.
Hahahah LOOOL, som sagt så bodde vi i samma hus som Måns Zelmerlöw (Marie har ju flyttat ut, dah), och Ellen lyckades se honom genom fönstret. Jag vet inte hur många snuskiga skämt om Måns vi drog.
Ellen, Linn och Måns vespa hahahahaha.
Linn som slickar på Måns vespa HAHAHA.
Träffade Hanna en snabbis och åt sushi.
Ellen springer i mål!!!
Hahahahahha vi åt på Grill och såg PETER JIHDE!!!!! Jag blev övertalad till att inte gå dit och skälla ut honom, men vi lyckades ta en paparazzi-bild på honom i alla fall, hahahaha.
Mina inköp/födelsedagspresenter. Jag fick nya träningskläder och en väska av mamma i tidig födelsedagspresent, samt koftan av Ylva! Mycket bra för en tjej med köpstopp! Mindre bra för en tjej med köpstopp är ju att jag köpte en blus, ett halsband och en halsduk också... Hrrm, men nu behöver vi inte tänka på det utan fokusera på det positiva!!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

alltså vad fin linn har blivit!!

2011-09-05 @ 19:56:28
Postat av: Mamma

Ja,det var himla trevligt och intensivt! Tack för att bidrog stort till detta och dessutom tog så fina bilder!

2011-09-06 @ 22:10:45

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0