äsch dåå

Ääääsch, jag och Martin hade planerat utekväll ikväll, men tyvärr har han insjunknat i feber under dagen, så he blir inget av! Tråkigt, men det kommer fler kvällar! Detta har istället gett mig en väldigt god anledning till att gå omkring i pyjamas PRECIS hela dagen, dra på min nya Spotify-lista och slänga ihop en till omgång kladdmuffins, hehe. Jag har dock inget utrymme i min frys för att frysa in muffinsarna, så jag måste väl äta upp allihopa ikväll, ÅH NEEEJ.
Min pyjamas har i X antal år nu bestått utav denna Sagan om ringen-tröjan. Jag har inte tänkt avslöja hur många gånger jag har tvättat den under dessa år, men det är nog inte ofta.
DUMMA TRÅK-BOK, måste massa hundratals sidor till på tisdag, och det går trögt som tusan. Låt er inte luras av alla små index-flaggor som jag lagt dit, det är mest bara för att det ska se bra ut och att jag ska lura hjärnan att jag faktiskt förstår nånting! YAY!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0