VADHÄNDERVADSTÅRPÅ

VAD HÄNDER IDAG DÅ?! INGENTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING.
Ingrid, nu när du har storstädat hela din lilla lägenhet, vad ska du göra av din dag?
Kul att du frågade, jag har faktiskt ingen aning. Kanske ska jag ta och fantisera ihop ett äktenskap med Bear Grylls samtidigt som jag trycker i mig kladdmuffins. Eller så tar jag och googlar på vad som får mina pruttar att lukta så fruktansvärt äckligt på senaste tiden. Eller så fortsätter jag bara vädra ut hela stället... Eller så slutar jag äta kladdmuffins hela tiden och ser om det gör någon skillnad.
Jag har tråkigt, märks det? Nu har jag städat och diskat och varit ute på promenad och varit på bibblan och lånat böcker som jag inte kommer orka läsa. Egentligen skulle jag vilja baka typ en enorm kaka med en kaka inuti som har en kaka i sig (Inception-kaka), men då skitar jag ju bara ner igen. Blä blä blä blä. Hittade en tutorial på youtube där dom lär ut hur man dansar Single Ladies-dansen, det skulle vara så sjukt kul att kunna den. Och jag har så tråkigt så jag överväger faktiskt att prova.
graphic myspace at Gickr.com
Make your own animation

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0