Tisdag? Va?

Mina veckor är som skeva och snea, typ som sömmarna på ett H&M-plagg efter en tvätt. När veckans första föreläsning ligger på en tisdag så är det som att tisdag blir måndag, och måndag känns som tisdag, och sen är ju hela veckan knäpp efter det!! MY LIFE IS SO HARD!!

Idag efter förmiddagens föreläsning fick jag massage på skolan... Skolans studenthälsa har varje tisdag klockan 12 drop in för gratis taktil massage! HUR NAJS?! Man får alltså bara komma in och sätta sig, så ger dom en massage i typ en kvart, alldeles gratis och bara sådär. Varenda tisdag. Så fruktansvärt skönt och avslappnande. Helt galet. Väl där såg jag att dom anordnar JONGLERINGSKURSER?!?!?! HUR. HÄFTIGT. ÄR. INTE. DET?!?! Det kostar dock 250 kr för typ fyra tillfällen, men det kan väl vara ganska kul? Har alltid velat kunna jonglera, och det var nära en jul för några år sedan då jag och Olof intensivtränade, men det gick inte så bra för mig. Men fatta hur awesome det skulle vara om jag kom hem till jul och bah BAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELLEN PAGE KAN SIN SHIT!!!!!!!!!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0