snål som en ål

Visst inte riktigt hur jag skulle få fram hur mycket jag får för 30 kr av araberna på torget, så gjorde en liten videoblogg. Jag har också varit och storhandlat på Willys, så nu har jag mat för hur länge som helst, inklusive 2 kg köttfärs, hahaha. Älskar att proppa frysen full. Justja, när jag flyttade in fick jag en kupong på en hel grillad kyckling från Hemköp, så gick hämtade den också! Gratis är gott, och i helgen blir det kyckling-couscous-sallad och kycklingknyten. Mummaaaaaaaa.
Gud vilken lång dag det här blir! Gick ju upp vid åtta för en morgonpromenad med Emma, sen träffade jag gruppen på skolan. Vi har ett grupparbete som går ut på att vi ska välja en sektion av skolan och analysera kulturen där. Vet inte riktigt om vi gjorde rätt, men det slutade i alla fall med att vi konstaterade att IDE-sektionen (typ IT-data-informationsavdelning eller nåt sånt) är ett bra ställe att ragga upp killar på. Dom flesta såg bra ut, spanade in oss fyra tjejer som stod där och häckade för att analysera, och - let's face it - går man IDE är man inte helt jävla värdelös. Så det var min dag hittills!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0