selfspank

Jag som har gått och skrytit om hur mycket mat jag har hemma i frysen hela tiden, och sen kommer jag hem för att tina en klump köttfärs och upptäcker till min förskräckelse att jag mindes fel. Hatar när sånt händer, att man liksom planerar att göra god, ordentlig mat till middag eller unna sig lite glass till favvoprogrammet, och minns man fel och har inte alls nånting hemma. Så idag fick det bli hamburgare till nödmiddag för andra gången den här veckan, selfspank på mig där. Dock inte det värsta som jag kan slänga i mig, antar jag. Hellre några frysta hamburgare än att typ vräka i mig bara pasta eller helfabrikat. Dessutom är hamburgare asagott. Dock tror jag att detta gör att jag officiellt kan döpa om min ugn till "hamburgerbrödupptinare" istället för Magda som den hetat tidigare.
Jag och Jasmine under dagens lektion, eller "Tiny & Renen" som vi FAKTISKT blir kallade för! Eller ja, som vi kallar oss själva för. Vi såg tecknade Tintin under halva dagen idag, haha, som en del av föreläsningen. Tanken var att Tintin är typ sjukt rasistiskt och sexistiskt och allt sånt där, så vi diskuterade det lite granna. Men jag och Jasmine spenderade stor del av lektionen till att brainstorma vad vi ska klä ut oss till på Halloween. Just nu står Blues Brothers högt upp på listan, sjukt najs!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0