pyjamasparty

Vi körde ett mysigt litet pizza-och-pyjamasparty hemma hos Sofia igår. Det var sjukt skönt att bara sitta och slappa och dricka vin och ha det trevligt. Tog lite bilder, så hoppas att dessa muntrar upp er tråkiga söndag!
Jag drog såklart till med min älskade London-pyjamas. Skönast i världen.
HAHAHAHA Alltså den här bilden kan jag inte sluta skratta åt!!!! Jasmine ser ut som Pedro i Napoleon Dynamite!!!!
Jasmine i mina glasögon är typ det roligaste jag har sett.
Sofia säger "Alltså jag SER fan inte en film där dom inte knullar!!!!!!"
Smartin raises the bar of indulgence today! So raise a crisp, creamy, haaazelnutty bar of your own!
Och den här bilden får avsluta bildspelet.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0