måndaaaag

Gud vad skönt det är att INTE behöva ha någon måndagsångest! Jag kommer förmodligen inte ha det under hela terminen då jag tpy aldrig har lektioner på måndagar, yaay. Har verkligen njutit av att ha varit helt och hållet ledig sen i fredags. Imorn börjar min nästa kurs, Etnologiska kulturperspektiv, och jag tror den kan bli mycket intressantare än den förra!
Lyckades komma över min frustration från igår och kunde istället njuta av den färdiga produkten resten av kvällen. Underbart! Som sagt, kommer nästa vecka!
Nu när alla serier har börjat visas igen så känns det som att veckorna går extra fort! Jag tycker jag tänker "Åh, måndag igen, ett nytt How I met your mother-avsnitt ikväll!!" och så känns det som att det var två dagar sedan jag såg det senaste! Och så fortsätter det då jag följer ett tiotal serier som går olika dagar. Så jag har som något litet att se fram emot varje dag, det är faktiskt himla kul. Jag tänkte påpeka också att jag ju inte följer någon serie på tv, utan det är dom nya säsongerna från USA som jag ser över internet.
-
Idag ska jag och Maria upp på berget som tydligen finns här i mitten av Halmstad men som jag aldrig vetat om! Men först ut är nyaste avsnittet av Family Guy! Yaaay.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0