MÄÄÄÄÄTT

Fullspäckad dag idag! Spenderade förmiddagen med plugg, gick sedan på en liten arbetsintervju på Spis & Deli! Eller det var inte så mycket intervju, hon frågade mest bara hur mycket jag kunde jobba. "Är varannan helg för lite?" EH NEJ, det är ju helt perfa! Så det verkar som att jag ska dit nästa helg och provjobba, och ifall dom gillar mig så har jag ett extrajobb! Muy bien! Sen träffade jag Emma på stan och gick med henne hela eftermiddagen, drack en liten kopp budgetkaffe här hemma hos mig och sen bar det av för att träffa Martin, Maria och Jasmine! Jasmine fyllde år igår, så vi firade henne med att gå på Amnestys stora loppis (massor av bra grejer, måste gå dit igen när jag ska handla möbler till mitt nya hem), sedan gick vi och åt kinamat. Nu är jag MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTT. Då passar det bra med lite Bear för att avrunda en rolig dag.
Jasmine blev ett hjälm-mongo.
Hittade coolaste käppen?!
Martin köpte ett bord som han bar hem.
Jasmine ser aldrig riktigt frisk ut, men jag lovar att hon är sötare i verkligheten. Jag kallar henne Tiny (thai-ny, för hon är thai... fattar ni?!).
På vägen upp till Galgberget för några dagar sen med Maria.
Förra helgen när vi spelade in filmen. Observera min mobil i trosorna. Det verkar som om jag får klä ut mig i helgen igen...

Ordbajsningar
Postat av: Maria

HAHAHA Jag ser ut som en tant utan tänder!!

2011-10-12 @ 21:56:18
URL: http://meazs.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Vad snygg du är i din beiga kappa, är den ny?

2011-10-16 @ 21:10:23

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0