lite från igår

Några suddiga, halvdåliga bilder från gårkvällen.
(Jasmine är från Malmö, och där är man tydligen sjukt gangstah)
När jag och Maria gick hem så såg vi en igelkott mitt i stan som virrade omkring. Jag döpte videon till "Vart ska han bo?" för det är tydligen det enda som rör sig i min hjärna, vart igelkotten skulle bo nånstans. Männen som typ började mucka med varandra hörde alltså inte till vårat sällskap, dom bara kom från ingenstans och skulle sparka på igelkotten. Det slutade med att fyllot lyfte upp igelkotten och släppte ner honom i parken, vi var så rädda att någon full människa skulle tycka det var kul att göra den illa... Men at the end of the day så var det bara min korv som spelade roll, verkar det som! "Aja, nu äter vi vår korv."

Ordbajsningar
Postat av: jenkla

hahahaa, härlig video!!

2011-10-01 @ 19:25:34
Postat av: LN

hahahahahah älskar vad händer? var ska han bo?!?!

å ingrid du ser ut som en egyptisk gudinna<3<3<3 hahaha asså känner att jag älskar dig just nu

2011-10-02 @ 13:12:15
Postat av: Alva

u r so beautiful

2011-10-04 @ 15:19:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0