hemskheter

Igår hade jag en rejält okul fylla, en sån kväll vill jag inte gärna uppleva igen! Dock inte så mycket hemskt som hände, förutom kanske att mina tallrikar i diskhon har ett lager av spya över sig. Aja, dom ska väl ändå diskas...
Så jag har mest bara tagit det lugnt under dagen, försöker läsa lite kurslitteratur och få bort det värsta plugget inför nästa vecka, så att jag kan spendera så mycket tid med min älskade lillasyster som möjligt. Hon kommer på måndag kväll och jag håller på att kissa på mig av längtan!! AAH. Ännu bättre är att hon ska följa med mig och titta på lägenheten på tisdag! Tydligen är jag den enda dom ringt för att komma och titta på den, så förhoppningsvis får jag den ifall jag vill ha den! Iiiiih, hoppas, hoppas, hoppas att den är någorlunda fräsch och bra!
Ikväll blir jag bjuden på gomiddag och lördagsmys hos Martin, det ska bli mycket trevligt! Inge vin.
Nu måste jag faktiskt ta och kolla på IKEA.se och deras soffutbud. Ursäkta mig.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

PARTYPARTY !!!!!!

2011-10-29 @ 18:00:39

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0