helg, älskade helg

Det är kul att jag tycker det är RÅÅÅSKÖÖÖNT med helg när jag ändå är ledig så gott som varje dag ändå? Kvällen igår var supertrevlig, det var riktigt kul att få umgås med klassen och lära känna dom lite bättre! Dock blev det en relativt lugn kväll, och idag är jag pigg och glad! Har varit ute på en riktigt lång promenad, tror det blev närmare två timmar längs Nissan och runt, runt. Jag har dessutom fått mig ett Ica bankkort, så jag kan lägga in min matkassa på det och inte kan spendera upp dom pengarna! Råskönt. Dessutom kan jag använda det på andra affärer också, vilket är bra eftersom jag handlar på så många fler mataffärer än just Ica, men ändå går dom pengarna bara till mat. Ja, mycket bra och smart av mig, är nöjd med mitt val!
Ikväll kommer Jasmine och Maria hit. Klockan sju är det Extrem Överlevnad, och det verkar som att Jasmine OCKSÅ älskar Bear! AWESOME!! Och Maria har aldrig sett det förut (skam!), men hon är öppen för att se vad det är jag tjatar om hela tiden. Sen kutade jag över till bibblan två minuter innan dom skulle stänga och hyrde Försoning som vi ska se ikväll. Har velat se den ett tag nu, men inte gjort det på grund av mitt hat mot Keira Knightley. Men nu vann min kärlek för James McAvoy!
Superhärligt höstväder idag!
Hittade ett ENORMT HÅL I ETT TRÄD!!! Här skulle Bear SÅ lägga sig och sova för natten, liksom. Tänk inte på att det ser ut som en vagina.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

ÅHHH Försoning! Min favorit film alla kategorier, på riktigt alltså, den är HELT fantastisk! :D Och btw akta så du inte missar Benedict Cumberbatch (Sherlock) i en biroll :D

2011-10-01 @ 17:56:08
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: LN

åå jag saknar dig så mkt!!!

2011-10-02 @ 13:09:14

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0