hej och hå

Har haft en rätt lugn lördag, jag och Isabelle var och tittade på en lägenhet, men tyvärr var den sjukt ofräsch. Eller den var som fin i grunden, bra planlösning och kök med typ helt nya, rostfria vitvaror och en DISKMASKIN (!!!!!!!!!!), men tapeterna var gamla och sönderrivna av barnen som bodde där nu, och dom hade ritat på väggarna och kladdat ned i allmänhet, samt att trash-mamman som bodde där typ hade råka ha sönder dörren mellan ett av sovrummen och vardagsrummet och ersatt den med en duschdörr? Ja, det var riktigt ofräscht, så vi sa till hyresvärden att om han hade tänkt renovera stället innan inflyttning så var vi intresserade, annars inte. Så vi får väl se hur det går med det.
Annars har jag bara suttit och vräkt i mig kladdmuffins (gjorde dubbel sats, fuck yeah) och tittat på sista avsnitten av Oprah. Jag erkänner att jag grät en liten skvätt, det var så fint! Nu har jag sett några avsnitt av QI och ska snart iväg på pizza-och-pyjamasparty hos Sofia. Det blir nog en väldigt trevlig kväll, kommer säkert upp bilder imorgon. Trevlig helg!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0