GRATTIS ELLEN

Idag fyller min älskade, underbara lillasyster Ellen 16 år!!!!! Det känns verkligen helt galet knäppt att hon har blivit så gammal, det känns som om det bara var igår som hon var min lilla charmknutte! Snart kommer jag och mina syskon alla vara i 40-årsåldern, sitta och dricka rödvin och klaga över våra ungar. Eller inte jag, då, eftersom jag kommer bo på Ellens vind och vara coola moster Ingrid. Apropå att jag ska bo på hennes vind måste jag bara berätta att jag brukade säga det när vi var yngre, att jag aldrig skulle ha barn men på bo på hennes vind i samma hus som hennes familj för alltid, och hon kunde bli så upprörd att hon började gråta, hahahaha. Stackars liten.

I ALLA FALL, eftersom jag uppenbarligen inte kan vara i Umeå för detta tillfälle och fira Ellen på hennes stora dag, så slängde jag ihop en liten födelsedagsvideo till henne. Hoppas hon och ni tycker om den lika mycket som jag gör, ahahha. ENJOY!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0