Gamla bilder

Även fast jag hade tänkt göra klart det sista på tentan (heh) fick jag tråkigt och gick istället in och snokade på min käre fars facebook. Hittade ett helt album från när han och farmor kom och hälsade på mig i London, bilder som jag tror jag inte ens har sett förut!! Självklart var det många sjukt ovärda bilder eftersom pappa tar typ 1000 bilder på en dag, men det fanns en del ganska roliga också. Kunde inte sluta stirra på hur annorlunda jag tycker jag ser ut?! Dels har jag så sjukt långt hår (SAKNAR DET, måste spara ut igen) och så var det mina sista dagar i London = jag hade gått upp en del i vikt. Även om jag var medveten om det då så har jag inte riktigt sett skillnaden förrän nu. Jag ser så himla liten ut? Och rund i ansiktet!! Är glad att jag har lyckats gå ned det mesta nu, i alla fall!
Världens bästa bild där jag försöker brotta ner världens bästa farmor!
SER NI INTE VAD MYCKET SMALARE JAG ÄR?!?!?!?!?!?!?!?!?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0