en dag i danmark

Jag och Sofia hoppade som sagt på chansen att åka till Danmark och muséet Louisiana över dagen. Det var sjukt smidigt, det tog oss bara två timmar att ta oss från Halmstad till att vara framme på Louisiana, med färjan inräknad! Jag hade helt otroligt roligt med Sofia hela dagen, vi ska försöka fixa så klassen kan få åka på studiebesök där, hehe.
(Sofia åt mandlar HELA dagen)
GOMATEN!!! Kalven var typ det godaste jag ätit på länge!
Vädret var helt otroligt, soligt och vindstilla och jätteskönt! Svårt att tro att det var mitten av oktober.
(Man FICK faktiskt klättra!)
Sofia hade roligt åt att jag var så fascinerad över att vi helt plötsligt befann oss i Danmark, och att man kunde se Danmark från Helsingborg. Egentligen ganska sjukt.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

lääääskig gubbe juuu!!!!

2011-10-17 @ 21:05:03

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0