DAMN YOU, WORDFEUD!

Vad hände med dagen?!?! Fick ingen bra början, jag hade tänkt ta en liten sovmorgon till klockan 09.00, men vaknade såklart 07.30 för att dom höll på att borra på gatan utanför. Gick upp för att ta en promenad istället, men när jag skulle sätta på musiken så insåg jag att eftersom jag uppdaterade spotify på mobilen så var min spellista inte nedladdad så jag kunde lyssna offline (JAG VET, världens i-landsproblem, jag skäms nästan), så jag hade ingen musik. Bestämde mig för att promenera i tystnad, men när jag gått i fem minuter började det ÖSREGNA, så då vände jag bara och gick hem. Sen råkade jag upptäcka Wordfeud och har nu suttit och spelat mot Maria i några timmar (jag förlorar så stort så det är pinsamt, men jag lyckades i alla fall få skriva "kuk"!) och ätit upp alla cookies jag hade kvar. Och inte ens rört min kurslitteratur. Baaaajs, jag som skulle plugga hela dagen. Nu blev jag fettolat.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0