cykelbajs

Dumma, dumma, dumma cykel som har punka. Jag har fan inte haft punka på cykeln på flera år, och då har jag ändå rullat över en hel del glassplitter i mina dagar. Men nu har det alltså hänt, och värsta är att jag inte har pappa i närheten som kan fixa det åt mig!!! JAG VET INTE ENS HUR MAN GÖR!! Så nu måste jag liksom... betala någon för att fixa det? Be Farbror Cykelmekaniker jättesnällt om han kan förklara och visa hur man gör för bara en liten peng... Eller så kan jag betala i natura. "SNÄLLA, JAG GÖR VAD SOM HELST, MEN JAG HAR INGA PENGAR!!"
-
Hur som helst, jag och Isabelle är i lägenhetssökartagen och ska gå på en visning på lördag. Jag tror att den kan vara fin, men vi har nog förhoppningar på något bättre... Men det är lite spännande! Förhoppningsvis hittar vi något riktigt skitabra mitt i centrum och... ja, nu tar min fantasi över igeeeen. Nu ska jag äta lunch.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0