cookiebitch

Idag har varit en ovanligt vanlig dag. Jobbade lite med grupparbete på skolan med några från klassen i ett par timmar och var och tränade lite Just Dance på gymmet. Vi började på en ny rutin med Broadway-tema, vi dansar med käppar och grejer, faktiskt väldigt roligt! Sen lagade jag enormt mycket köttfärssås till middag (många matlådor) och slängde ihop en sats cookies också! Jennie kallade mig cookiebitch för att jag satt och läskades med min cookiedeg hehe. Sjukt gott faktiskt. Imorn ska vi ha en liten filmkväll några stycken från klassen, så jag hade tänkt snärja dom med mina bakkonster då!
Sen började jag även prata med Isabelle i klassen, verkligen en urgullig tjej som jag gillat från allra första gången jag pratade med henne. Hon bor i alla fall i ett sketet litet korridorsrum och vill hitta någon annanstans att bo, och jag sa såklart att jag kommer leta boende till i februari, och så slutade det med att vi sa att vi skulle försöka hitta en trea tillsammans, haha! Det känns faktiskt som att det kommer bli kul, men vi har bestämt att vi ska träffas på en liten dejt imorn efter skolan och lära känna varandra lite bättre, eftersom jag förmodligen skulle kunna räkna ihop minutrarna vi konverserat på mina tio fingrar. Men vi får väl se vart det leder!
Nu ska jag lägga mig i sängen och avsluta dagen med lite Bear, som vanligt alldeles perfekt!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0