cake walk

Jag är så gott som klar med denna andra hemtenta, som ni kanske har förstått på bristen av frustrerade blogginlägg och utrop på facebook så är detta en fucking cake walk jämfört med den förra! Eller min lärare är ibland på gränsen till virrflummig, så jag hoppas att jag har fattat frågorna rätt, men annars har den inte varit speciellt komplicerad eller svårgjord, vilket jag tackar för! Nästa vecka börjar tredje delkursen, och jag ska försöka läsa klart böckerna över helgen eftersom ELLEN KOMMER HIT PÅ MÅNDAG!!!
Satan så taggad jag är, det kommer bli LEGEN - wait for it, and I hope no one's lactose intolerant because the second part of that word is - DARY!
Åh, justja, apropå laktosintolerant (sjukt smidig övergång, om jag får säga det själv!) så tror jag faktiskt att jag ÄR det! Har varit dålig i magen ett antal veckor nu, och efter en vecka av dåliga tillgångar prioriterade jag inte att köpa mjölk, och plötsligt blev jag mycket bättre. Sedan köpte jag grädde och gjorde en mummig sås på det, och vips så var det tillbaka igen! Så nu har jag inhandlat såna där dyra, laktosfria produkter som jag egentligen hatar och får se om det blir bättre. Dock kommer jag aldrig sluta äta riktig glass, så magen kan ta sig i röven!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Jag har också blivit lite laktosintolerant sen förra sommaren. Dock så blir det mest mjölken och yoghurten som jag äter som är laktosfria. Köp valios produkter dom smakar precis som vanliga mjölkprodukter! :D

2011-10-27 @ 14:30:36
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0