bodypump

Min förälskelse för bodypumpen har börjat svalna. Har precis varit på ett pass som inte alls var roligt, även om det alltid är jobbigt och krävande så kände jag inte alls samma njutning. Sen är den där instruktören inte världens bästa, men OJ vad han är snygg. Alltså det är på riktigt farligt, jag vill bara bita honom i bröstmusklerna och skära upp hans feta blodådror och rulla i hans blod och våldta honom med min knytnä... eeeh, jag menar, jag skulle vilja hålla honom i handen!
Hur som helst så är det inte värt det, för även om jag har tagit det lugnt med vikterna så har jag börjat känna av nån konstig smärta i knät, och jag vill inte riskera något där. Sen har jag börjat få ett problem när jag går ut på mina morgonpromenader! Alltså, jag går inte speciellt snabbt, vanlig promenadtakt, och går bara i ca 40 minuter varje morgon, men de senaste två dagarna så har jag fått sockerdricka i ena benet dom sista fem-tio minutrarna av promenaden! Jag har aldrig varit med om något sånt när jag RÖR på mig, är inte det jättekonstigt? Nu när jag tänker efter inser jag att det är i samma ben som jag fick ont i knät idag... Någon av mina läsare som vet vad som händer och om det är farligt? 
-
Nu har jag i alla fall fått mitt studielån, HAPPY DAYS! Får alltid sån enorm lust att bara ta ut allt i tjugolappar och rulla mig i dom naken. Efter jag hade betalat alla räkningar, hyran, matkonto så hade jag 3600 kr kvar som jag kan spendera på vad jag vill?? KAN DETTA STÄMMA?! Förde i alla fall över en tusing till kontot illa kvickt så att den inte ryker allt för snabbt. Nu ska jag äta korv.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

det är jag som har krympt mig själv till en bacill och krupit in i ditt knä. Ibland när jag trummar loss på din knäskål kanske du känner av lite vibrationer, eller kanske är det det där hålet jag håller på gröpa ur som du känner av? Det kommer se helt amazing ut på röntgenbilden, jag lovar.

2011-10-26 @ 17:42:56

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0