BEAUTIFUL MORNING

Gick upp med tuppen klockan sju imorse för att möta Martin på H&M för lite frukostshopping. Det var trevligt, och jag köpte ett par "hårda" leggings (eftersom mina andra... hrrm... gick sönder...) och en supersöt, knallorange, kort liten jacka/kofta. Är väldigt nöjd, fick ju 100 kr rabatt och nu kommer jag se sjukt chic ut i Prag!!
När jag kom hem lyckades jag somna om, och nu, två timmar senare, vaknade jag på det absolut bästa sättet jag varit med om!
En man ringer och säger att han har en etta ledig, förstahandskontrakt, tillträde första februari, hyra på 3150 kr/månaden (varmhyra) på Skepparegatan i CENTRALA HALMSTAD!! Jag höll typ på att svimma, för bra för att vara sant?? Verkar inte som det, jag ska få titta på den någon gång i helgen. Såååååååååååå underbart, jag dör! Om jag kunde få denna så... ja, jag vet inte vad. Då kissar jag på mig. HÅLL TUMMARNA!!

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Hoppas verkligen att du får den lägenheten! Men vad säger din kompis som du skulle bo ihop med då?

2011-10-28 @ 14:20:33

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0