ARG!!!

ÅÅÅÅHÅHHHHÅHÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag är SÅ frustrerad!!! Jag försöker fixa med ett litet projekt som jag inte har tänkt berätta om förrän den tionde oktober, men BÅDA mina datorer är tydligen alldeles för sämst och sugiga för att kunna klara av dessa önskemål. Jag har, utan att överdriva ens lite grann, hållit på med detta sen klockan två idag. Och nu är klockan sju. Och jag lovar att datorn har hängt sig i fyra av dessa fem timmar. Jag är ändå inte HELT jävla tappad när det kommer till datorer och att fixa såna här saker, men ändå är det ingenting som funkar, och det känns som att det alltid händer sånt här. Jag verkligen SPRÄNGER mina högtalare med musik och försöker hålla mig sysselsatt med disk och annat för att inte tänka på hur dom satans, jävla datorna förpestar mitt liv. Jag får typ magsår över hur sur jag är just nu. Och jag har inte ätit någon mat idag, utan jag tappade såklart helt bort tiden med allt mitt fixande, så allt är fortfarande fruset och gaaah. Det blir nudlar och... en majskonserv till middag. Där sprack min bubbla om att laga ordentlig mat varje dag. Allt för att vara snäll.

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Du skulle ha köpt en ordentlig laptop istället för en mini. Sa ju det.

2011-10-02 @ 23:47:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0