twitter

Som ni kanske märker så har jag lagt till mitt twitterflöde här till höger på bloggen. Hoppas det inte gör er allt för arga, eller att det blir alldeles för fult för min annars så vackra blogg... Jag gillar twitter! Och inte bara för att jag kan följa min favvo-kändisar och låtsas som att jag vet vad dom gör i precis detta nu, utan också för att det är lite sådär avslappnat. Jag kan skriva lite vad jag vill, typiskt såna  ovärda saker som jag kan smsa Jennie om när jag sitter på toa, men nu sparar jag lite pengar istället. Eller jag har gratis sms, men ja, ni fattar vad jag menar. Så det är inte så seriöst det jag skriver där, mest bara fånerier. Inte som med bloggen. Bloggen är sjukt seriös och viktig. Här måste jag ju ha saker att faktiskt PRATA OM, och något VIKTIGT ATT SÄGA. Mmm. Som ungefär det här inlägget, då?
Twitter-frälst.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0